A.K.U DAN C.O.R.E.T.A.N

First of all, tujuan blog nie dicipta adalah untuk mencoretkan segala perjalanan suka duka hidup aku sepanjang aku masih bernafas di bumi tuhan nie...blog nie aku tujukan khas utk anak-anak aku dan cucu cicit aku (kalu adalah!!) supaya dorang semua taw betapa mama dan nenek dorang nie teramatlah mengilai dunia IT sehingga sanggup mencoretkan kenangannya di sini...

Internet nie dh menjadi sebahagian daripada idup aku...boleh dikatakan setiap hari aku akan melayari internet samada di rumah atau di pejabat...

Banyak benda yg aku perolehi dalam melayari internet nie antaranya ialah aku boleh berkomunikasi dgn bermacam2 jenis manusia tnpa mengetahui asal usul dan wajah manusia itu sendiri...unik kan!...so enjoy ya!

Thursday, February 12, 2009

..cHeRaTiNg...







No comments: